Впровадження штучного інтелекту може призвести до того, що класичні лідерські функції керівників відійдуть на другий план. Діджиталізація та автоматизація оцінки даних і виведення наслідків створить "цифрового наглядача", який використовуватиме інтелект даних для забезпечення ефективної роботи команд.
Однак повна цифровізація вимагає більше, ніж просто збирання та надання даних. "Остання миля" діджиталізації полягає у владі, яку керівник може здійснювати над своїми працівниками, чи то у формі винагород за хорошу роботу, чи то у формі покарань за погану роботу, просування по службі, переведення на іншу посаду тощо. Такий баланс влади заохочує до старанної роботи та задоволення потреб клієнтів у багатьох командах.
Програмне забезпечення, яке самостійно оцінює дані та робить висновки завдяки штучному інтелекту, крок за кроком завойовує цю "останню милю".
Компанії, які все більше покладаються на діджиталізацію і перетворюють свою кадрову базу на цифровий натовп, отримують від цього особливу вигоду.
Працівники, які знають, що їхня робота визнається і що за нею будуть наслідки, з більшою ймовірністю будуть працювати так, як потрібно, навіть якщо бос не контролює команду постійно.
Як наслідок, керівники отримують більше часу, щоб присвятити його важливим завданням у бізнесі, таким як розвиток бізнес-напрямків, залучення нових клієнтів та розробка інноваційних рішень.
Висновок
У майбутньому роль керівників буде полягати не стільки в тому, щоб просто "керувати", скільки в тому, щоб бути прикладом для наслідування та бути інфлюенсером (впливовим лідером). Впровадження цифрових супервайзерів та інтелектуальних систем дозволить керівникам зосередитися на стратегічних та візійних аспектах та ефективніше керувати своєю командою. Це призводить до більш продуктивного та успішного робочого середовища для всіх учасників.